miercuri, 6 mai 2009

trip 1

- ce-are ma asta?
- n-am absolut nimic, am fost pe plaja si am jucat leapsa, d-aia zambesc asa.
- s-a intalnit cu aia mai devreme, si a mai ...
- nu m-am intalnit cu nimeni, erau si ei acolo, atata tot. ei nici macar n-au jucat leapsa. leapsaaa, leeaap-saaa, inainte, cand jucam, ii ziceam atinsea si oricum se alerga mai mult. a si am baut o gura de vin, ca aveau lepsarii, daca-i pot numi asa (rade)
- ia zi, vi ?
- unde?
- nu stiu, important e sa mergem, ca vedem acolo.
- pai sunt muste d-alea idioate pe plaja, care iti intra in creieri.
- nu mergem pe plaja, mergem la ceva acolo, parca era concert azi.
- da, parca. da eu vreau sa stau un pic, ma gandesc la ceva si vin singur mai incolo. auzi, nu mai e nimic de mancare?
- ti-ar prinde bine si niste prigat de visine nu ?
- nu frate, mi-e foame. nu mai am voie sa mi se faca foame?
- glumeam si eu cacanarule si nu mai face ochii aia mici la mine.
- bate soarele d-aia ii tin asa, haa ce-am zis-o p-asta. a ?
- si rosii de la ce sunt, de la nisip ?
- nu rosii, rosiiiii, castraveti cu branza, mama ce-as manca niste castraveti cu branza sau cu feta si rosii.
- si ochii ?
- ochii sunt puternic vascularizati, ca sa vad mai multe, sau mai bine.
- si ce vezi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu