marți, 5 mai 2009

trip 0

- fii atent la asta, cum imi tremura tot corpul, da e fix pe muzica, deci nu ... ba daaa, ouou uouu oooaaaaah.
- ba, esti ok ?
- da frate, sunt ge-ni-al. ma simt, adica ... pune si tu mana. eh, simti cum bate? foaarte taaare!
- bine, bine.
n-am aparatu la mine sa iti arat ce fata ai.
- simti muzica? curge in valuri asa, unduieste printre noi, da nu avem voie sa trecem de geamandura, pentru ca acolo e periculos, stiu eu de cand eram mic. doar nu vrei sa te ineci. deci deschide-te.
- tu faci misto ?
- esti tu un fraier, pentru ca n-ai incredere. n-ai cum sa fii liber daca nu ai incredere. uita-te la faza asta, adica asculta bine: protopopitoricescovici. poti sa zici ?
- propotopicescorici, protopovicescovici, proporopicescovici... imi bag p... nu-mi iese.
-haaa, boule (rade), care dintre noi e praf ?

2 comentarii: