joi, 7 mai 2009

nu ma lasa fara creativitate

de cele mai multe ori, daca nu sunt prea obosit, sau cu capul prin tot felul de probleme pe care reusesc sa mi le creez singur, cand fac baie ma duc departe, adica undeva unde ideile curg (nu curg chiar asa lesne, dar picura) si tot ce trebuie sa faci este sa alegi.

azi in timp ce ma spalam cautam idei pentru un proiect si a mai aparut ceva, am analizat un pic situatia si suna bine (o sa dureze cateva saptamani pana va incepe sa capete forma, deci nu dau detalii).

e, cum stateam eu asa si ma bucuram de idee, mi-a trecut gandu asta printre neuroni: cum ar fi sa imi ia cineva baia ? ar fi un fel de la revedere mare parte din idei, din relaxare si bineinteles spalat pe dinti si alte chestii de igiena (probabil ca as ajunge sa imprumut ore prin baile prietenilor).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu