joi, 7 mai 2009

trip 2

- stii ceva, ma pis pe toate probleme si gandurile tale, pentru ca nu-s ok, sunt varza, muci, aiurea si fara noima.
- bine ca esti tu ala bunu, felicitari, traieste in continuare, fa o umbra mai buna ca a mea. e bine? ce vrei sa-ti mai zic? crezi ca eu nu ma prind, oricum daca stau sa analizez imi dau seama ca e mai ok asa. asa ca du-te in p... mea.
- acu sa inteleg ca vorbeste partea filosofica din tine, nu? si care apare doar asa cateodata...
- mai bine ma lasi sa ma duc unde vreau eu, nu-mi cauta tu calea cea dreapta, zici ca esti maica-mea, aduci asa un pic daca ma uit la tine, mai ales din profil (rade sec)
- m...!
- vai multumesc, esti un dulce. vrei aici, sau esti mai pudic si vrei sa ne ascundem dupa vreun colt?
- tu esti dobitoc?
- nu nu nu, da esti tu cacanar si vorbesti degeaba. labagiule. da da da, nu nu dada daa. gata, mi-am amintit. aia de pe tvr, "ba da ba nu" cu aia, anca turcasiu si cu ala de canta iubiti si cainii vagabonzi care-s mai blablabla si uneori mai lorzi. haide frate cum sa zici lorzi, oare ala isi dadea seama ce versuri de cacat are? sau avea noroc ca nu prea era muzica prin tara. si stii ce-ar fi cel mai caterincos?
- a?
- sa fie tac'tu. (rade cu pofta)
- cum ar fi ?
- clar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu