joi, 22 noiembrie 2012

îmbunătăţiri pentru un site de oferte speciale


În primul rând am căutat pe celelalte site-uri de reduceri să văd cu ce se ocupă competiţia. Şi în al doilea rând am copt o idee pe care nu am găsit-o pe niciunul.

Ce mi-aş dori să văd pe înzonata.ro:

mai multe oferte pentru Constanţa, Timişoara, Cluj (pentru că pe aici umblu mai des), dar şi pentru celelalte reşedinţe de judeţ şi nu numai (adică oraşele mai mici, care sunt omise şi de celelalte site-uri de reduceri)

2 Oferte pentru oamenii aflaţi pe drum, iar ca să exemplific mai concret - Dacă eu am treabă la Timişoara, mi-aş dori sa găsesc nişte reduceri pentru un restaurant sau un alt loc pentru mâncat (prânz sau cină, indiferent că e fast food sau slow food), un eveniment pentru cazul în care am timp (concert, piesă de teatru etc.) şi o noapte de cazare. Nu trebuie neapărat construite ca un pachet, dar nu m-ar deranja să fie grupate şi să le găsesc mai uşor pe site, trecute ca recomandare sau ca super short city break. Pentru că sunt mulţi oameni care au de rezolvat diverse lucruri şi cred că le-ar prii şi lor aşa cum mi-ar prii şi mie să găsesc un ajutor, mai ales la preţ redus.

Cam atât am avut de adăugat. Zi numai bună şi spor la toată lumea.

Acest articol este inscris in concursul “Castiga-ti cadoul de Craciun: un iPhone 5 de la InZonaTa si Florin Grozea!” organizat pe blogul personal al lui Florin Grozea şi sponsorizat de site-ul de oferte speciale www.InZonaTa.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu