joi, 6 octombrie 2011

muzică. zgomot. muzică şi zgomot. sunete

Doar ce l-am văzut. Şi povestea scârţâie un pic la capitolul dacă..atunci .. (din punctul meu de vedere, de potenţial scriitor de scenarii vreodată), dar compensează cu muzică şi experimental. L-am văzut la nişte prieteni şi de la ei până acasă (vreo 10 minute cel mult *cel exagerat de mult) am fost mult mai atent la paşii mei şi cum se leagă muzica în orice, dacă eşti un pic atent. Şi zic asta eu, o specie semiafonă :)

Cât despre drum, plin de poveşti. La Ţeapa lui Ghilduş un baiat c-o pernă mare şi albă în braţe îşi căuta loc de nani, iar mai aproape de UAR (uniunea arhitecţilor) o tanti cu părul răvăşit (stilul ăla de homeless american) mergea pe şosea trăind un film mai vechi probabil şi înjurând de mama focului (mai mult de mamă decât de foc). Şi bloc cu demisol ce mirosea a gem aproape gata (dar încă pe aragaz) şi scară şi lift cu o mască de bec care sună melodios.

Buna dimineaţa Terra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu