sâmbătă, 4 iulie 2009

dupa o zi lunga

zi nu neaparat constructiva sau macar buna, dar lunga si cu un gust mai fad ca o coala de hartie.

spre seara (pe la 11 fara 25)am iesit la alergat, de la mine pana la unirea si de la victoriei la arcul de triumf si implicit herastrau.

iar de intors am incercat un 335 ca eram un pic cam tarziu pentru metrou si l-am luat pana pe stefan cel mare la vasile lascar si am continuat sa merg lejer pe stefan ca sa fac mai apoi pe undeva dreapta.

si sa nimerit sa fac asta chiar pe strada viitorului, care e mai lunga decat credeam si este in re/constructie, dar sunt doua carari si pe-o parte si pe alta care te lasa cat de cat sa iti faci drum.

lume multa pe la porti ca doar e zi de vara si pe la ora asta (00:00) parca e mai lesne sa iti tragi sufletul, mai arunci o vorba, o coaja de samanta, te mai certi cu puradeii mai mici sau mai mari de pe mijlocul strazii (sau ma rog, gropii).

mi s-a parut un pic ciudata si nu foarte sigura, cu multe voci prin diferite curti, neavand neaparat tonuri calde.

pe colt cu bulevardul dacia era o tipa cu un copilas in brate si inca o fetita in cabina de telefon din spatele lor, care se juca. ea, (mama, probabil) cred ca fusese data afara din casa, era plansa si cred ca si batuta, dar nu scotea nici un sunet. pur si simplu statea pe jos cu copilul in brate.

habar nu am de ce nu am zis nimic, nici macar daca puteam ajuta in vreun fel. nu am avut vreo problema ca era tiganca, dar pe moment am simtit ca as interveni degeaba, desi poate ca nu ar fi fost chiar asa.

am continuat drumul si apropiindu-ma de casa, ma gandeam ca pestii si curvele lor de pe calea mosilor, care-si recita eterna propozitie "nu vrei o fata?" mi se par niste mici copii.

si poate ca pana la urma viitorul va arata exact ca strada viitorului.

(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu