marți, 2 iunie 2009

nu chiar usor

azi am fost pe la facultate, la biblioteca mai precis, si mi-am dat seama ( a doua oara, cred) ca in facultatea asta se poate invata mult mai mult daca stai in biblioteca decat pe la cursuri. si in plus gasesti o groaza de carti foarte misto.

partea nasoala e ca mi-a fost cam dificil sa ma reacomodez cu ideea de a invata (la nivel teoretic, ca de montat am invatat sa montez practicand, nu citind tutorate). adica am retrecut prin partea de lectura la nivel beletristic (in care teoria, mai ales daca e scrisa frumos, e ca o poveste) la nivel de sintetizare, inca mai lucrez la asta (ceea ce inseamna ca in anii astia am cam frecat-o aiurea intr-o oarecare mare masura, noroc ca unele lucruri mi s-au parut interesante si le-am aprofundat eu, de capu meu, iar altele erau logice si usor de inteles).

deci da. descopar chestii care merita cel putin citite.

o piesa care intra bine, acum pe seara, dupa care ceva mai spre noapte alergat (e greu cu trezitu de dimineata, dar in cateva zile n-am sa ma mai plang si o sa ies la alergat, atunci, cand lumea pleaca la munca.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu