vineri, 5 iunie 2009

aproape departe

seara calduta de iunie.

dupa o zi lunga de munca, alergare dintr-o parte in alta si un film cu mesaj, se intoarce zambaret acasa.

ar trebui sa urmeze o petrecere de lansare a unui album, al unui om pe care il apreciaza foarte mult.

iese pe balcon, se intinde, se destinde si are chef de ceva. i se pare ca acum intra foarte bine. si probabil ca asa va fi. se intoarce in camera, miscandu-se greoi, si pregateste ceva bun, punand mai mult ca de obicei.

doua guri bat un cui, adanc, pana aproape de capat.

- wow, m-a luat deja, frate ce taree.
- da.
- am pus mai mult ca aseara.
- se simte (zambeste).
- si e bun. misto.
- te mai duci la concert?
- da, normal. vroiam doar asa sa pot sa simt muzica mai bine. sa o pot descifra si analiza picatura cu picatura, desi mi se pare mai degraba ca sunetul e impartit in linii foarte subtiri, una langa alta si urechile noastre se misca usor printre ele si creeaza efecte.
- poate. mi s-a uscat gatul.
- ma duc eu dupa apa, zise tragand un fum si ridicandu-se greoi.
- da.
- e ee tare. adica si muzica, spuse el gandindu-se ce bine ar intra niste reggae.

(liniste)

o groaza de teorii pline de imagini ii vin in cap, in timp ce sprijina un scaun fara spatar. evadeaza din propriul corp, pe care il simte ca pe o ceapa, descatusandu-se strat dupa strat, cu o teama foarte mare de ceea ce s-ar putea intampla. isi spune in gand "mi-e frica, e prea ciudata senzatia, dar e buna si se intampla... oare cum ar fi sa zbor chiar acum". Il sperie un pic ultimul gand. Oare ar putea sa piarda controlul asupra propriului corp si filmul asta sa-l faca sa se urce pe margine si sa sara. si daca de fapt e doar o imagine care se ridica si zboara si pe care o urmaresti de jos cum se indeparteaza, corpul ramanand in siguranta pe scaun.

- ce tare, da e ... wow, cum sunt. deci .. prea departe.
- si te mai duci la concert?
- nu cred ca mai sunt in stare. sunt prea... adica la inceput credeam ca pot, dar acum nu pot nici macar sa ma scol de pe scaun (se gandeste ca s-ar putea lungi langa el, dar cimentul e destul de rece si nu crede ca i-ar prinde bine). si capul imi atarna greu. adica abia daca mai pot sa il ridic putin. tu esti ok?
- da. adica acum mi-e bine.
- bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu