vineri, 5 decembrie 2008

o ard analogic - plec la timisoara

incerc sa actualizez mai des minunatia asta, dar de obicei, daca ajung acasa ori sunt prea obosit, ori, daca mai am energie o consum cu familia mea de apartament care e foarte tare.

mai exist si digital, mai ales la munca, dar mai incolo de asta singura chestie digitala ramane aparatul de fotografiat si cu ocazia asta impart cu voi o maslina, o atentie :


fotografii de la koop (s-au strans destule finca eram fix in fata scenei si am avut subiecte destule). apreciez a-cili-shea alb-negru finca oamenii erau foarte swing)


si va invit sa ajungeti la o piesa de teatru foarte tare care se cheama romantiosii si se joaca la unatc (sambata pe 6 decembrie)


eu am ajuns si am ramas cu ditamai zambetu :)


cu putin noroc si timp poate ajung sa o filmez si sa fac si niste interviuri cu omuletii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu