luni, 8 decembrie 2008

inapoi in bucuresti

o lunga si obositoare timisoara impachetata intr-un uichend cu cel mult 6 ore de somn.

nu am reusit sa dorm prea mult pe tren nici la dus, nici la intors, dar am ajuns la un toy doll contest "art to the core" si m-am jucat un pic cu aparatu, poza de dedesubt fiind a castigatoarei, (celelalte doo, alte participante).



n-a fost un final de saptamana odihnitor, dar a meritat, macar pentru oamenii de treaba care ne ghidau prin oras si pentru faptul ca nu am auzit decat de vreo doo ori pe cineva bagandu-si pula. adaug vin fiert, bere, "terminus paradis" si inceputul din "cel mai iubit dintre pamanteni" (am adormit pe la 4 dimineata)



tot la plusuri adaug ca am regasit harta timisoarei de pe o dala de piatra din piata unirii, o chestie mica, dar interesanta, am mai cunoscut oameni si probabil ar mai fi dar in capul meu la aceasta ora zace foarte mult somn nesatisfacut.



am ajuns azi-dimineata , am reusit sa dorm o ora si ceva si cam atat, pentru ca restul se leaga de teatru sau de filmari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu