vineri, 30 noiembrie 2007

micii jucatori sunt cei mai credinciosi

Acum vreo doua zile in tramvai (41) mergeam spre munca. Langa mine doi oameni, pe la 25 de ani, discutau despre bursa, actiuni si alte asemenea. "Ba am luat cateva da stii am pus cu prietenii asa, adica eu cu frate'miu si cu unu, si apoi cu altu si tot asa, cateva mii de euro da' actiunile nu-s numai ale mele, intelegi?. Da asta a zis ca ies, bine eu m-as multumi sa creasca si de 5 ori nu cum zicea el de 100, ca scap de ratele la masina"
Trecand pe langa o biserica, amandoi s-au inchinat. Nu zic ca-i un lucru rau, ba dimpotriva, numai ca mi s-a parut amuzant: discutie economica - cifre, informatii, actiuni si inchinaciuni.
Am mai trecut pe langa o biserica pana la capat. Au procedat la fel. S-ar putea sa castige :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu