vineri, 30 noiembrie 2007

femei agresive

Azi am avut timp si nevoie sa umblu mai mult ca de obicei. Trebuia sa ajung la piata Pache Protopopescu si de acolo sa ajung la un magazin. Am luat incetisor un troleu (tare nu se putea ca erau toate pline si trebuia sa te strecori cat mai chill) si am ajuns la Foisor. Eram binedispus ca nu a trebut sa raman sardina prea mult si dau sa cobor, cand apare un mosuloi (i-as spune mosulica da era cam inalt) care se tot impingea si nu reuseam sa cobor. In urma lui o femeie urla cat o tineau plamanii "nenorocitule" si nu numai. De mana ei atarna un barbat care tot striga "mi-a dat peste mana, ma tineam si eu ca omu de bara". Femeia a ajuns la usa troleului si a apucat sa ii dea vreo doua picioare mosuloiului, exact cand incercam sa ies si eu din conserva.
Din fericire mosuloiu a reusit sa se strecoare pe langa mine si a inaintat putin in multimea dinauntru, iar eu nu am fost lovit. Femeia s-a oprit.
Nu am inteles despre ce bara era vorba dar ei cu siguranta stiau mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu