luni, 19 noiembrie 2012

întâmplări de tocilar

Încerc să pun câteva lucruri noi pe blog ca să devină mai funcţional şi mai distractiv şi înainte de a face mişcări pe aici folosesc un cobai - un blog pe care testez toate minunăţiile care îmi trec prin faţa ochilor şi mi se par ok. Până acum niciuna nu a trecut mai departe, dar n-o să mă oprească pe mine asta.

Acum câteva minute mă jucam cu opţiunea de tradus de la google şi pentru că pe "cobai" nu am setat limba română ca default s-a întâmplat aşa.




şi în cazul în care imaginea mărită nu redă citeţ ceea ce s-a petrecut reproduc dedesubt. SA VAD ejaculare e cea mai bună :)) în rest, nimic deosebit.


sa vad cum arata un post si ce widgeturi pot adauga, doar din blogger. Am sa iau niste text aiurea pe care am sa-l adaug in continuare. cu tot cu poza

Posted 11 minutes ago by chilli liber

Labels: primul test widgeturi

SA VAD ejaculare Arata onu mesaj si ce widgeturi oală Adauga, doar DIN blogger. AM SA IAU Niste textul aiurea PE îngrijire AM SA-L adaug în continuare. cu tot cu poza

Postat acum 11 minute de ardei iute liber
Etichete: Primul test de widgeturi

nici varianta cu opţiunile trecute corect nu ajută prea mult limba română în momentul traducerii >> to see how a post and you can add widgets, only the blogger. I get some weird text I add it to continue. complete with picture << deci am să sar peste opţiunea asta, dar a meritat încercarea :))


Limba noastră chiar e o comoară :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu