joi, 22 noiembrie 2012

atelier deschis scrie despre tine


când şi unde Joi 22 noiembrie, ora 19:00, la joinPoint, str Arcului nr 8, in mansarda Lente.
Intrarea libera. Rezervari si detalii la 0744427583/scriedespretine@gmail.com.

ce
Scrie despre Tine este un atelier de povestire, observație, reprezentare a povestilor din jurul tău. În cadrul atelierului se lucrează cu actori şi regizori profesioniști exerciții creative de actorie şi dramaturgie bazate pe poveşti si experiențe personale. Rezultatul acestui atelier este câte o piesă de teatru scrisă de fiecare participant. Nu e nevoie de experiență în domeniul artistic, ci doar de sinceritate, curiozitate şi nevoia de a schimba ceva.

scriescrie.wordpress.com

Cum se nasc textele la Scrie despre Tine? Ce fac oamenii ăia acolo? Ce înseamnă că experiențele mele devin o piesă de teatru? Sunt toate poveștile interesante? Se fac şi exerciții de actorie? De ce trebuie să fac exerciţii de actorie dacă eu vreau doar să scriu? De ce să scriu o piesă de teatru?

Echipa Scrie despre Tine vrea să răspundă la toate aceste întrebări printr-un atelier deschis, la care invităm pe oricine e curios, dar nu știe încă dacă vrea să se aventureze în această experienţă. Sau pe oricine
care vrea să asculte poveşti ca asta:

”Stau în genunchi în faţa lui. Vorbeşte cu mine, dar nu-l aud foarte clar. Mă gândesc numai la faptul că fac pe mine. Mă doare foarte rău burta, îmi simt vezica la fiecare mişcare, oricât de mică. Încearcă să-mi dea jos bluza şi să mă întindă pe spate. Durerea devine imposibil de suportat. Poziţia asta omoară orice mood. El insistă, eu mă foiesc într-una, mă ridic mereu, încerc să găsesc o poziţie în care să nu simt durerea. Nu întelege ce se întâmplă cu mine. O să ies din cort, trebuie să merg la baie urgent. Se aud nişte voci cunoscute. Vai, sunt Vlad şi Mişu! Ei nu trebuie să ştie că sunt aici. Nu mai scap de miştouri 2 luni. Rahat! Ce dracu fac acum?! Ăsta o să tot insiste. Eh, asta e, hai că poate merge şi aşa. Îl sărut. Continuăm. El pare că ştie ce face, pare mai experimentat ca mine, oricum. Îmi dă jos hainele, şi le dă şi el jos. Se trânteşte peste mine!! AAAAUUUUU!!! Ţip! Mamă, ce presiune, vai, direct pe burtă s-a aruncat boul! Mă întreabă ce am, nu pot să-i spun că mă fac pe mine, mi-e ruşine. Deja am ajuns prea departe. Nu mai pot să dau înapoi. Dar nu mai pot nici aşa. Îi spun că mă piş pe mine. Zâmbeşte, hai că e ok, nu a făcut nici o mutră. Prind curaj şi îi spun că sunt virgină. Îi pică faţa, mă intreabă “ce?” Repet. “Sunt virgină” Mă întreabă dacă sigur vreau să fac asta. Îi răspund că nu ştiu. Şi că vreau să mă piş urgent. ”(text generat in cadrul Scrie despre Tine 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu