vineri, 26 octombrie 2012

dau din casă :)

Două dări din casă:

1. Pentru că am tot dat de concursuri şi alte nimicuri şi am ratat unul la care cred că făceam rost de 5000 de euro (fin'că am o părere foarte bună despre mine (şi pentru că ideea le zicea bine)) şi am participat la altele, am să le subscriu pe-aici împreună cu alte lucruri asemănătoare, din zona de video, scris şi sport şi altceva îmi surâde şi în general particip.

2. Încă nu mă simt pregătit să fiu tată. De unde ideea asta - pentru că în ultima vreme am avut parte de-un puşti mărunt (11 luni) în viaţa mea şi n-am găsit atâta energie şi răbdare pe cât cred că şi-ar fi dorit, da e în regulă, am timp.

 - de fapt or să fie 3: Am de dat cărţi şi reviste şi chestii. Iniţial mă gândeam să coc un spaţiu pe post de stat lejer şi rumegat idei - unu nimic deosebit în carne şi oase sau acoperiş şi ceva moale de stat-  adunat oameni, băut ceai, răsfoit reviste şi tot aşa, dar am fost delăsător. Aşa că dacă aveţi energie de făcut aşa ceva, cu cea mai mare plăcere mă implic (pentru o vreme, că mai am de umblat). Dacă nu, am să vă invit pe la mine să alegeţi. O să fac şi o listă cu detalii.

Aşa.. şi număru 4 (din cele două dări): Filmul ăsta. Pentru că e simpatic şi goodvibe.
Ceea ce vă urez şi dumneavoastră :)
Noapte buna şi zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu