sâmbătă, 27 octombrie 2012

Cum să scrii un roman în 30 de zile

Eu nu ştiu, dar am de gând să aflu. Pentru că există un fel de concurs de scris un roman într-o lună, mai precis în luna noiembrie, care se numeşte National Novel Writing Month. De ce se mai numeşte "National" de vreme ce te poţi inscrie de peste tot din lume nu cred ca mai contează.

Aşa cum spune şi afişul e vorba de un text de minimum 50.000 de cuvinte în 30 de zile. Cum se procedează:
Îţi faci un cont la ei pe site, apoi detaliezi un pic despre tine şi despre viitoarea ta muncă şi începând cu 1 noiembrie te apuci să scrii şi ai timp până în noaptea de 30 noiembrie.

N-o să câştigi milioane de euro din asta, premiile sunt mai degrabă simbolice, dar dacă îţi iese povestea cum trebuie, te alegi cu un roman scris de tine, ceea ce mi se pare super mişto şi s-ar putea să îţi priască şi networkingul şi publicitatea.

Aşa cum spun şi ei Win or lose, you rock for even trying.

Eu mi-am făcut cont. Că-s curios dacă mă ţine, chiar dacă o să iasă un mare nimic. Măcar o să aibe 50000 de cuvinte, ocazie cu care îmi mai antrenez engleza scrisă (între noi fie vorba ăsta e cel mai important motiv, abia apoi intră partea creativă etc.)

Spor.

(alte detalii interesante şi utile despre concurs la nişte "băieţi timişoreni" via Alexandra D http://krugtimisoara.wordpress.com/2012/10/10/nanowrimo-national-novel-writing-month-2012)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu