miercuri, 19 septembrie 2012

lucruri bune. de dat mai departe


1. Am găsit blogging the city [un festival de-o zi ce se întâmplă pe 4 octombrie (adică peste două săptămâni) în Amsterdam, unde 'bloggerii de oras' - amintesc doar de nenea de la copenhagenize - împărtăşesc păreri şi idei despre trenduri şi rolul bloggerului si media online + instrumente şi modalităţi de a face şi drege în zona asta.]
2. Festival la care mi-aş dori să ajung, dacă se înnoadă stelele şi găsesc un bilet de avion pe strada cu numele meu pe el :). De pe pagina festivalului am ajuns la freundevonfreunden.com - o revistă online ce umblă prin casele/studiourile/ oamenilor din Berlin şi de aiurea şi discută cu ei, un fel de cribs al creativilor/culturalilor. Pe undeva prin Manila (pe site-ul domniilor lor) l-am găsit pe fuego. adevaratul fuego la care face referire poza de sus :D

3. O proaspătă idee de proiect ce-am copt-o azinoapte. Caut pe google titlu ce-mi surâdea mie şi am dat peste ei everywhereishome.com Şi mi se pare genial că se petrece deja. Ideile vibrează şi circulă - Mă rog, cozonacul meu e şi nu prea e aşa, dar o să se lege frumos. (când va fi gata voi reveni cu detalii)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu