miercuri, 13 iunie 2012

bună seara. omenie (15)

Timp de 10 săptămâni (minimum 5 zile/săptămână), voi nepolua Constanţa cu bicicleta mea însoţită de mine. De mâine începe marea scăfandruială (cursul pentru care am tot făcut analize). Până atunci (adica probabil mâine, mai cu noaptea în cap, am să zic şi ce-am mai învăţat în ultima călătorie) :D. bună seara :) (adică pune mâna şi fă-o bună, dacă nu ţi se pare că e)
 
(am ascultat azi pe radio românia actualităţi cu tot cu coco jambo şi ceva informaţii foarte faine despre un nene care a făcut primul şi momentan singurul muzeu apicol românesc şi ceva despre delta din Bucureşti şi despre parcul natural Comana. Am să-i mai ascult şi cu alte ocazii)
.......
Mă întorceam de la centrul de scafandri (din parcul Tăbăcăriei, Constanţa - pentru cine ar dori să vază) şi după al doilea semafor de pe Lăpuşneanu (la Trocadero) un gagiu cu tricou galben mă întreabă dacă am un foc. Mă pipăi pe buzunare şi îi spun că n-am. În spatele lui încă doi băeţi coborâseră din maşină. Unul dintre ei:
- haide mă, la ce faţă de junkist ai, cum să n-ai foc?
eu: pâi nu am acum, la mine.
el: da eşti super prăjit, nu?
eu: în general da, acuma nu..
râdem cu toţii şi îmi continui drumul. Simpatică lume şi la Constanţa, în caz că m-am îndoit vreodată.
.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu