joi, 26 ianuarie 2012

jurnal: i-am arătat curu unei asistente

De fapt erau două asistente şi o tanti doctor. La urgenţă, la Spitalul Colţea. Şi un eu panicat că de câteva zile mă doare "într-o parte" (din spate) şi mă gândeam că vreun organ stă să pocnească sau ceva.

M-am trezit de dimineaţă cu gândul să merg la urgenţă, dar am hotărât, după un duş, să mai dorm un pic. Până s-a făcut aproape 12. Eram nehotarât dacă s-aleg Colţea sau Universitar, dar am zis să trec pe la primul, că-i mai aproape şi dacă nu mă scapă de griji drumeţesc şi pân la celălalt.

Afară frumos, zăpezi (în sfârşit simt, văd, gust şi eu că e iarnă şi e mişto), vânt cu fulgi, ca "odinioară". Intru în Colţea, bâjâi un pic şi ajung la urgenţe.

Destul de chill atmosfera, nimic cu sânge, ţipete, aşa că iau un loc. Un homeless din stânga mea completează o fişă şi discută cu asistenta - ştii să te semnezi? da.. asta-i semnătura mea (subliniind pe foaie). Apoi asistenta pleacă şi se întoarce cu un ceai. - Să ai grijă cum îl bei că e fierbinte.

Între timp apar doi muncitori care intră în faţa mea (eu tot timpul îmi fac scenarii cu mersu la urgenţă.. dacă ce am eu nu e urgent şi sunt alţi oameni cărora le-ar prinde bine nişte atenţie înaintea mea), apoi o tanti care bate la uşa pe care scrie CPU (cameră de primit urgenţe). Doctoriţa apare şi aflu motivul venirii ei: - am căzut azi-dimineaţă. Am alunecat pe gheaţă şi m-am lovit la cap şi am greţuri de câteva ore şi ameţeli şi mă doare capul. - păi vă trebuie neurologie şi nu avem aici. Pot să vă chem o ambulanţă să vă ducă la un spital cu secţie de neurologie, sau puteţi să mergeţi dumneavoastră, dacă mai puteţi şi să econimisiţi nişte timp - păi merg eu, dacă am ajuns până aici..

- Cine mai aşteaptă ?
- Eu. (şi îi explic durerea)
Intru în cameră, îmi las geaca în cuier şi mă aşez pe pat. O asistentă mă unge pe piept şi îmi lipeşte nişte ventuze şi îmi pune un fel de cleşti la glezne şi la încheieturile de la mîini. Tanti doctor mă întreabă dacă am depus efort, mă auscultă cu stetoscopu şi mă pipăie întrebându-mă dacă mă doare. Îmi pune un termometru şi se uită pe electrocardiogramă. Apoi mă întreabă dacă vreau să mă înţepe.

Asistenta îmi spune că o să doară un pic, mă întreabă de alergii, în timp ce eu mă dezbrac, şi îmi face un algocalmin cu înca ceva (care doare la fel de mult ca atunci când eram mic). Tanti doctor îmi explică potenţialele motive ale durerii şi îmi scrie o reţetă şi o trimitere la ecografie. Le mulţumesc şi ies.

Mi-a trecut durerea într-o parte, da acuma mă doare buca stângă şi un pic piciorul. E bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu