joi, 9 iulie 2009

zile de muzica

m-am uitat la un dvd, promoe - standard bearer, foarte misto si foarte chill. adica arata un artist care isi pastreaza valorile si lupta pentru ele, nu pentru imagini create de sute de oameni care castiga si ei o paine cinstita (pe bune?).


am auzit ca e.m.i.l. si-au facut clip nou, regizat de adrian sitaru (pescuit sportiv), care clip nu arata rau, dar nici nu ma prinde.



am ascultat mult promoe si looptroop rockers, cred ca mult mai mult decat ascultam inainte sa vina la bucuresti (am si autografe de la promoe si supreme :D ), m-am reapucat de kulturshock si de hoinarit.

am cam renuntat la programul matinal (mi se pare destul de dificil sa ma trezesc la ora 6 dimineata, cand pe la 7-8 ma culc), dar probabil ca saptamana viitoare voi incerca din nou.

si da, am nevoie de o mana de ajutor, pentru un proiect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu