marți, 14 iulie 2009

trip 4 vs. strada viitorului



- cred ca am baut prea mult.
- haide ba, cum ti-ai dat seama ? abia am inceput, fii si tu mai optimist.
- nu-mi mai simt mintile si oricum zilele astea nu ma gandesc la prea multe, adica chiar nu ma pot gandi.
- lasa c-ajungem acuma. ia zi, ai vorbit cu ala?
- pai a zis sa il sun peste o ora, mai sunt 7 minute.
- esti sigur?
- da tu, esti beat? daca am zis ca asa e, asa e.
- bine ba. si nu mai face pe desteptu cu mine.
- hai copii, terminati acolo in spate, stati si voi linistiti ma, ca doar ..
- ia liniste, hai ca suna.

*************

- nu era vorba despre a... stai ma, de ce dai ? aooleeeeeuu.
- de-aia fa. sa ma vorbeasca lumea a? pai ce sunt eu, bataia ta de joc?
- ne vede copiii, plecati ma de-aici, vreti sa ....
- unde sa plece? nu pleaca nimeni nicaieri, pai mi-ati mancat zilele fa. nu mai sunt in stare sa muncesc. pai daca am ajuns sa vina printu la mine la masa sa-mi zica ce curva esti, pai futu-ti mortii matii, unde ne credem fa, la televizor ?
- cheeeem politiaa, da-mi drumuu !
- da? ia cheam-o, si mult mai indarjit acum, o ia si o tranteste in masa din coltul camerei, o apuca de par si incepe sa ii care cu sete pumni si picioare.

*************

- da ma, unu singur.

- ok. ne vedem acolo.

- pe la 10? .. bine. da-mi un semn cand esti.

- perfect frate. hai ca te-am pupat. pa.

- gata ba, e bine?
- da ma, s-a rezolvat, da trage si tu pe dreapta ca trebuie neaparat sa ma pis, la modu grav.
- ma tine-te si tu un pic ca ajungem in 10 minute.
- haide frate, vrei sa-mi explodeze vezica. stii ca pipi'u pentru mine e o treaba foarte importanta, de care tin cont.
- bine ma, de nu te las sa vii pe jos...
- si tu ce-o sa mai fumezi, aaa?
- deci asa a?
- deci da
- (rade) na ma si pisa-te. o vrei si p-a mea s-o scuturi un pic ?
- hai da-o incoace, ca nu mi-e rusine.

*******************



plansa toata si plina de vanatai, statea la coltul strazii pe jos, cu ala micu in brate. nu scotea nici un sunet. privea in gol si nu intelegea cum se leaga toate cacaturile astea si de ce viata e plina de ele. fetita ei era in cabina telefonica din spate. pentru ea era un joc si o joaca tot, chiar daca era si ea batuta cateodata. daca asa se intampla, asa o fi normal. da ailalti copii de pe strada, de ce se duc la gradinita si au ghiozdanele si haine noi si telefoane mobile?

******************

- deci noi nu avem o coala in toata masina asta?
- nu
- ce intelectuali de cacat suntem. stau eu acuma si ma chinui sa fac asta pe un servetel. uita-te si tu cum se ia ( si ii intinde mica aglomeratie de muguri), pai o sa dureze o vesnicie. tine si tu lumina deasupra sa vad ce fac.
- haide ba, nu te mai plange, fa acolo, ca doar pentru noi e, nu pentru altu strain.
- ce comunisto-familist ai dat-o pe-asta. maine poimaine, iti tragi nevasta si vreo 3-4 puradei.
- clar.
- hai, da o tigara si nu te mai misca cu lumina aia, ca si-asa ma misc greu, ca nu prea pot sa ma coordonez.
- ia frate.
-asa. acuma stai un pic. ia tine asta.
- ...
- pai tine-l ca sa pot s-amestec.

*******************

si daca fug, unde sa fug? oare oi merita ce mi se intampla acum. ca daca asa s-a nimerit, asta e. ce pot sa fac acuma. nimic, isi zicea ea in gand.
- stai fai lilo si tu aci, nu mai trage de telefonu ala.
fetita se aseza linistita pe bordura, si stergandu-si mucii cu manseta: mama, da noi de ce stam aici?
- fin'ca esti tu proasta, d-aia stam. ca daca nu erai tu, poate eram si eu mai ...

*******************


- ba e bine.
- stiu .., da a durat cam mult.
- dap
- cheama-i si tu p-aia, sa-i dam drumu
- hai copii, la maaaasaaaa !
- bun
- da si tu o bricheta si da-mi si mie berea aia.

********************

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu