marți, 17 februarie 2009

un mare producator de energie - joaca



revin cu ceva mai practic legat de copilarie, dar bine ancorat in prezent; ar suna prea pompos daca as zice campanie de aducere aminte ca ne place joaca si bla bla, asa ca este doar un mod de a recunoaste (eu) ca imi place sa ma joc. iar acu cateva zeci de minute am descoperit un documentar legat de parkour / free running.

treaba cu parkour'ul nu este deloc o joaca, este mai mult o disciplina, necesita mult antrenament si dibacie, dar cred ca merita, chiar daca ies julituri si vanatai si cateodata mai mult de-atat. am de gand sa incerc, asa "batraneste", usurel usurel.

azi am reusit sa ma trezesc de dimineata si in ritmul asta simt ca am sa ma misc mai rapid, mai bine si mai cu spor, adicatelea (e prima oara cand folosesc cuvantul asta, si nu mai stiu sigur la cine l-am auzit) voi avea timp de incercat multe inclusiv free running'ul aici de fata.

deci da. asta e pentru copilul din mine, iar acum zic PIUA fin'ca trebuie sa dorm.

multam pentru lecturare si noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu