luni, 23 februarie 2009

snowboarding si intamplari

o zi interesanta de duminica cu multa zapada, sinaia, mici portiuni de gheata si ceva pietre la sosire pe drumul de vara spre 1400 si coada imensa la telescaunul de pe valea dorului. pana aici totul normal.

ceva ceata, dar daca stii drumul(drumul de vara) nu reprezinta o mare problema atata timp cat esti cat de cat experimentat(nivel mediu) cu placa / schiurile. destule cazaturi usoare si cateva mai nasoale (pe genunchiul stang, doar pe portiunile de gheata, normal).

am incercat si o tura cu castile in urechi pe enduser (nu e rau deloc, doar ca te impinge sa fii mai rapid si un pic kamikaze), dar nu am patit nimic la coborarea asta. eu (era sa iau un copac in brate/fata, dar nu la modul vitezoman, mai degraba asa pentru un cucui / o vanataie). o prietena care era pe schiuri a cazut la vreo 10 metri in fata mea pe o portiune de gheata si si-a fracturat glezna (de fractura am aflat mult mai tarziu).

initial ne gandeam ca e cel mult scrantita, dar nu am riscat si am coborat-o pe placa folosind betele de la schiuri pentru ghidare. am primit ajutor de la 3 schiori care venisera in urma noastra si carora le multumesc din nou (exista oameni pe lumea asta).

a urmat un drum cu telecabina de la 1400 si apoi statia de ambulanta din sinaia, de unde am chemat o ambulanta (chiar daca in curtea ei se aflau doua, nu era acolo decat un medic generalist care nu putea sa faca nimic) si tanti de la dispecerat nu intelegea cum adica ma aflu la statia de ambulanta si vreau o ambulanta (exact asta ma intrebam si eu) dar pana la urma au ajuns. (finalul povestii este in bucuresti la ghipsuit)

genunchiul meu: cand am ajuns acasa era cam umflat si cu mult lichid din categoria "cred ca apa la genunchi", dar azi se prezinta mult mai bine (mult mai putin lichid d-ala) si o sa fie o zi de odihna fizica, sa fiu sigur ca nu o sa am probleme

concluzia: nu pati nimic pe partie, este periculos

si o veste foarte nasoala care m-a facut sa ma gandesc mult la tot ce inseamna acest sport. va urez atentie, precautie, zapada frumoasa si omenie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu