joi, 29 ianuarie 2009

o zi


dupa o noapte nedormita ca am avut examen, la care examen am atipit si la care probabil am fost oarecum incoerent, cu trezit la ora 9, cu interviu cu gianina corondan la 13 la idelier, care interviu a fost ca o discutie cu o prietena foarte buna nu ca un interviu cu cineva pe care il vad pentru prima oara, deci foarte misto geanina corondan (interviul o sa intre saptamana urmatoare pe senso)si foarte om, dupa care am plecat pe la munca cu un foarte GOOD VIBE si pe seara am ajuns la Metropolis la Jocul de-a adevarul cu Lia Bugnar, Dorina Chiriac, Andi Vasluianu si Alexandru Nedelcu - misto piesa, adica foarte tare si apoi am fost la un vin in green am mai dat de oameni si apoi am umblat pe strazi, am descoperit cladiri noi si noi idei de proiecte si am ascultat muzici alese si s-au strans planuri pentru saptamana viitoare dar nu zic nimic pana nu iese PUNCT.

cam asta ar fi de zis daca as spune-o pe scurt, pentru ca pe lung sunt multe detalii care cred ca s-ar pierde, dar vor rasari odata cu proiecte.

si imi voi face agenda "pentru ca sa am timp mai mult"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu