marți, 16 decembrie 2008

mega chill

fin'ca azi-noapte nu am dormit cu gandu ca am sa fac cate ceva, de fapt am citit diverse chestii, m-am uitat la 21 grams si de dimineata (pe la 7) m-am trezit eu ca vreau sa fac baie, si am facut, si a durat ca mi s-a luat apa si apoi am dormit cateva ore si am plecat la munca sa predau o emisiune si de la munca am plecat la facultate si de la facultate am plecat sa ma uit de placi si am trecut pe la "boutique-urile" care detin ceea ce ma intereseaza si pana la urma m-am hotarat ce sa iau si dupa ce m-am hotarat ce sa iau am vazut un incendiu intr-un bloc pe brezoianu si pompieri si ambulata si politie si lucrurile s-au miscat repede si focul a fost stins cam in 15 minute. supa ce am vazut incendiul am mai trecut prin cateva locuri sa mai mai uit de niste placi, niste legaturi si niste boots si am vazut multi oameni zambareti si de treaba si dupa asta am fost la o bere si de la bere am dat peste un fost coleg de liceu care lucreaza la un magazin de ceai si alte minunatii aromate, si dupa ce am stat de vorba cu el am fost sa iau ceva de mancare din carfur si dupa ce am luat de mancare am ajuns acasa si am mancat altceva decat ceea ce cumparasem si m-am intins un pic in pat. si dupa ce m-am intins o vreme, aproape pregatit sa atipesc, a mai ajuns din lume acasa si m-am pus in cur, si am verificat un mail, si am mai vazut una alta si am dat drumu la radio si m-am reintins mega lenes.

d-aia sunt mega chill acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu