duminică, 14 decembrie 2008

mai putin alexandrina hristov, mai mult elevator

am ajuns la orange concept store pe la 7 jumate si concertul nu incepuse, dar era destul de aglomerat si ne-am hotarat destul de rapid sa schimbam planul asta pe un elevator la eurocinema (proasta decizie)

ce se intampla in elevator sau mai bine zis ce nu se intampla? 2 adolescenti, un el si o ea, raman blocati intr-un lift al unei fabrici parasite si nu gasesc nici o cale de a iesi. zilele trec si situatia ramane neschimbata, doar ei pierd sau recapata speranta si tanjesc dupa o picatura de apa. am inteles ca filmul e inspirat dintr-o intamplare reala petrecuta in londra.

ceea ce nu am apreciat la film in afara de prestatia slaba a actorilor e lipsa de veridicitate si de realitate. cred ca ar fi fost nevoie de o documentare( sau daca ea s-a intamplat, de o documentare mai detaliata si experimente): nu mi se par naturale o buna parte din reactiile personajelor.

singura chestie care m-a prins este discutia despre sex care se intampla spre final si care incearca sa scape turma. nu cred ca o scapa, dar e o scena amuzanta bine construita, poate pusa prost, dar buna. cam atat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu