miercuri, 10 decembrie 2008

Iti sarg(aka pargi)i spargi venele prin unde sonore

Erau niste oamni cu un ciocoi.mergeau amandoi.cred ca erau cu treaba importanta, o femeie deloc antrenanta treea prin drumul lor si un iz amort de imbina cutremurator.

Cazul numarul 5. ruga procesul impotriva ah aia era la americani. Ce treaba are statul, el nu te simte doar el te simte pt ca ii simti marginile.

La sulina pe dunare. De la tulcea iei vporas. Si ajungi la capat.ai dunerea si marea .si era f tare. Iesisem cu niste oamni cu caee nu ma stiam asa.tipa avea blog, bah pila mea.pula mea.

Ne-am culcat eram 4 oameni in camera.

Formam un fel de unghi rept, paturile noatre

Bah poate facem rost de ceva

Am incalzito de cat am frecato.

E un visual ce faceai tu cu cana.

De mah eram la sulina

Bidonasul asta are 5 litri.o aveam in geanta. Aveam si umbrela, cacat, ce am cumparat

Da frate si eram in sulina.

Un comentariu: