marți, 18 noiembrie 2008

eu sunt mic

foto by andreea lupescu

de cateva saptamani ma gandesc la cate vreau sa fac si cate fac de fapt (da stiu, toata lumea face asta, dar ...) dincolo de asta cunosc oameni si iar oameni si partea misto e ca oamenii astia sunt misto, cu bun simt, zambareti, muncitori si se implica in lucrurile care ii reprezinta.

vineri am cunoscut doi omuleti simpatici de la dreadzone (dreadzone.com) care au fost prin studio martin si le-am luat un interviu - ma rog, mai mult colega'mea andreea decat eu - (care o sa apara saptamana asta pe sensotv.ro). Ce mi-a placut e ca oamenii erau foarte deschisi si foarte tari.

am invatat sa filmez (cat de cat) cu o camera clasica si azi cu un xdcam ... in ritmu sta am sa ma duc la filmari singur :)

am invatat sa montez (tot cat de cat) - iar rezultatul se vede aici - e o emisiune montata 100% de mine (normal ca a durat ceva, dar sunt mandru) ... oricum mai sunt multe de incercat si facut

am cunoscut actori care merita toate aplauzele

mai am de invatat cum sa fiu mai organizat

cum sa scriu mai repede si mai concis

si sute de alte lucruri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu