miercuri, 1 octombrie 2008

super creizi sau mega chill

care e ideea ?

de ce postez mega rar ?

alte chestii cu semnul ?

Pai imi place mai mult sa imi impart lucrurile importante cu prietenii, desi e ok ca o parte din ele sa le dau mai departe, dar in ultima vreme nu am prea avut timp. Caut idei noi si uneori imi vin, dar lenea se strecoara usor. Care e faza? Imi place mica liniste fara internet 24/7, imi place sa merg la tetru si in ultima vreme o tot fac si imi place sa fac poze si sa fac drumuri pana la munte si pe munte, si vreau mai mult timp pentru asta. Daca o sa iasa ar fi genial.

Cat despre identitatea mea online, nu stiu frate, e asa usor sa ramai fara o parola si sa ti se duca multe chestii, dar o sa continui, cel mi probabil mai lent.

Momentan sunt cu gandul la femei, cateva, speciale, misto, interesante, frumoase, cu care ma cert etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu