joi, 3 aprilie 2008

summit de 3 aprilie - update

doar ce-am iesit de la conferinta lui victor iuscenko, presedintele ucrainei. Cand vezi oameni mari parca pui altfel problema. E tot o joaca, de fapt e un joc, pentru ca are reguli destul de stricte si sunt destui care se ard.

Am vazut o rusoaica sau ucraineanca foarte draguta :) . era roscata. cred ca facea parte din staff'ul lui iuscenko.

Mai devreme era sa ma ciocnesc de cineva si neam evetitat de vreo doua ori pe aceeasi parte si am zis "scuze" . Raspunsul primit: italiano?

Pe bune ca imi place. acum e un nene probabil rus care se cearta cu cineva la telefon. probabil o fi pierdut vreun material bun. se mai intampla. E o super diversitate de culturi aici si al dracului de multa munca.

Asta e faza - oameni chill, dar agitatia exista la un alt nivel. Si mi se pare misto munca asta desi cateodata e cam stresanta. D-aia e bine sa umbli.

Poate peste vreo doi ani va scriu de la Reuters sau AFP :)

2 comentarii: