vineri, 25 aprilie 2008

marca inregistrata

vineri, zi libera, gripa sau poate o raceala mai mica (sper).
Mi se pare nasol, as spune chiar de cacat. Adica nu am fost in stare sa racesc pana acum cand se impletea munca cu facultatea si racesc in zilele mele libere. Sunt un fraier.

O sa imi treaca. Chiar am lucruri mai importante de facut decat sa stau sa zac. Oricum nu o sa stau sa zac pentru ca nu pot. Imi place inauntru sa ma odihnesc, sa citesc, sa mananc, sa ma joc de-a gatitu, sa scriu, sa fumez, dar nu sa traiesc tot timpul. Asa ca ies.

Carrfour, multa lume.. treaba asta cu Pastele nu stiu cat de benefica e, pentru ca e prea aglomerat. Eu vreau doar zahar si ciorba sau supa sau ceva gatit si cu zeama. Sunt verde cu galben, albastru si rosu, adica in carouri. Mi-e bine. Imi place de mine in afara camerei pentru ca m-am obisnuit sa umblu. Am muci si ma enerveaza ca trebuie sa stau la coada si ca e cald si lumea e in tricou si mie mi-e frig si sunt cu un bluzon pe mine. Si astept si pana la urma cosurile din fata mea se golesc si lumea pleaca. Nu stiu daca e fericita. Nu-mi pasa. Azi ma gandesc la ea, la gripa mea.

Magazin de incaltaminte. Nu pentru mine ca nu imi arde acum, dar intru si eu. Nimic prea incantator, doua perechi de tenisi acceptabili, supa de pui nu au.

Merg la farmacie imi iau Fervex, lumea e zambareata, mi se pare misto. O cutie mare, pentru adulti. Ce mare ma simt. Medical vorbind daca ai 90 de kile si vreo 13 ani iei tot pastile pentru copii ? sau la unele lucruri te baga la adulti, ca sa vezi si tu cum e. Nu e problema mea, dar poate ca cineva o are.

As vrea sa zic ca merg usurel si ma bucur de soare, dar colega'mea trage de mine ca ii vin niste prieteni si ca au ajuns inaintea noastra. Ma opresc la colt. E un fel de magazin cu kestii gatite la kilogram sau aproimativ. Nu au supa, nici ciorba, si lumea e binevoitoare si vorbareata. Mi-au spus ca nu se vindea :( Dar eu as fi cumparat azi. Pana la urma imi iau un fel de tocana de cartofi cu ciuperci. Simt nevoia de mancare gatita. Ma duc in casa. Realizez ca nu a fost o alegere buna. Mancarea era nasoala. Pacat de oameni.

Si vine 1 mai si eu teoretic muncesc, dar am aflat ca am examen. Pe 1,2 si 3. Cam aiurea pus, dar atata timp cat e vorba de parasutism merita. Mori gripa ca am treaba !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu