duminică, 6 aprilie 2008

high-hui in muscel

Vineri - ultima zi de summit, coafura rezista dar nervii cedeaza. Cativa prieteni au plecat la Campulung Muscel pentru o expozitie de fotografie. Ma gandesc sa ajung si eu, mi-e somn, un pic lene si ma tot razgandesc. In ultima clipa ma imbrac si ma car spre autogara Militari. Mi-e dor de iesit din Bucuresti. Adorm, ajung in Muscel (la turn), dau de cunoscuti si de minunate conditii de viata - mansarda de protocol in centru. Misto.Urmeaza tobogane, leagane si alte jucarii din parcul de copii, vin rosu, mima, rasete, pauza, somn - sper ca au fost mai mult de 4 ore.

Sambata - ora 11 galeria Pardon, Merci (cred ca am retinut bine). Expozitie de fotografie ... are legatura cu facultatea si apare presa locala - "Muscel TV" :) si probabil inca o televiziune, cativa profesori si studenti. Vorbim, discutam, batem campii, glumim, devenim plictisitori - na, ca la o expozitie. Terminam, plecam la vizitat manastirea Negru voda, dam peste un stadion unde se juca un meci de copii, inghetata si apoi dealuri. Din sase am ramas doi care am inconjurat o buna parte din Muscel, putin fugariti de caini ciobanesti; paturi din rogojini, relaxare, foste paduri taiate de minunati oameni, 4 sau 5 ore de urcare si coborare, mancare (ciorba de pui si cartofi cu ficatei - sarumana pentru masa, mama lu Alexandra!). Dus, vin, mima, megastar, filmu "17" de pe primatv (multe replici din scenariu sunt false rau - nene mugure mihaiescule cred ca nu prea iti iese). Picior scrantit, nu al meu, compresie cu apa rece, poate o ora de somn, discutii, aberatii nocturne.

Duminica - 5 dimineata nu dorm, dar ceasul suna. Ma imbrac, imi strang lucrurile, ma car spre gara. Accelerat de ora 6 spre Bucuresti. Somn, ploaie, napoi pe meleaguri obisnuite, muzica, shaworma si munca. Bush si cu Putin la Soci, detalii neinteresante despre scutul anticracheta si solutii comune ale SUA si Rusiei. Astept somnul.

2 comentarii: