luni, 31 martie 2008

cine e de vina ?

O studenta a murit dupa ce a fost calcata de o masina intr-o zona impanzita de politisti. Lumea zice ca a stat 20 de minute (nu am verificat bucata asta de informatie).

intrebarea mea e: de ce aia de la antena 1 (daca filmarea le apartine lor) nu au intervenit ?

e cul s-o arzi jurnalist nu ?

ieri am primit mesaju asta si il dau mai departe:

"Vino Luni 31 martie, ora 18h00 pentru 2 minute in Piata Victoriei in fata Muzeului Antipa pentru a arunca un servetel alb in semn de protest impotriva nepasarii autoritatilor cu ocazia Summitului NATO! (simbolic - locatia va fi curatata) O tanara studenta a fost calcata pe culoarul unic langa politisti si nu s-a facut NIMIC! Haideti sa nu lasam acest moment sa treaca in uitare si in nepasare. ESTE TIMPUL SA ACTIONAM! PROTEJATI-NE SI PE NOI ASA CUM II APARATI PE SMECHERI! Difuzati mesajul si va asteptam sa treceti pentru cateva minute prin zona".

a aparut si o petitie care doreste detalii despre ancheta si poata fi semnata AICI

Un comentariu:

  1. Anonim13:06

    Tania, colega mea a murit ca un caine, singura dupa ce individa cu audi (care in interviul luat de astia de la Antena 1 era un pic cam nepasatoare..) a calcat-o pe o trecere de pietoni pe verde...si in intersectie era un politist care dirija circulatia!
    Mi se pare cumplit ce se intmapla in tara asta!

    RăspundețiȘtergere