luni, 18 februarie 2008

verde

pula mea fra'. praf. ochi mici brazdati de zeci de vinisoare rosii ce se plimba lent, sau poate doar mi se pare.
rulez, aprind, trag, pauza, expir, pasez, respir, primesc si dau de cateva zile.
timpul a luat-o razna, caci eu sunt intreg iar el nu mai misca.
rad ca idiotu, descopar tampenii, inventez cuvinte, cant, inchid ochii, visez, mi-e cald, mi-e frig.
merg cu metroul, e ca un film de actiune si sunt in rolul principal. toata lumea e cu ochii pe mine. cacat, nu-mi place.
ma balbai, tusesc, mi-e foame si sete, mi-e somn. imi revin, o iau de la capat si in anumite scurte perioade urasc tot ce fac.
merg la teatru, ma pierd in filmu meu, ma incurc, vorbesc prea tare, rad si cateodata nimeresc bine. din spatele unei masti ochii unei actrite ma privesc. ii vad si eu, dar ea e mai insistenta ... eu sunt departe.
vad cunoscuti si mai ales sute de mii de nu stiu cine esti. sunt viu sau extenuat, evit priviri, caut ceva. habar nu am ce.
am descoperit ca ginecologul e un veterinar care trateaza doar pisici si pasari.
injur rar, mi-e frig de mor, ma repet, beau mult ceai, sunt racit, adorm, transpir, sunt treaz. imi dau seama ca n-am mai ascultat de mult holograf - vine o zi. misto piesa, dar ma face sa ma simt si mai de cacat. o fredonez in galagia mecanica a metroului. mi-e scarba.
imi iau de mancare, zambesc, totul e fain, cel putin 7 minute. beau cola - nu ma atrage cola, dar am primit-o la shaworma.
nu vreau la munca. vreau vara, sau macar la munte si placa. nu fac nimic.
m-am apucat de parasutism.
zbor.
inima imi bate tare sau n-o simt.
sunt chill.

revin reVIU. poate maine.

3 comentarii: