duminică, 24 februarie 2008

despre barbie si imbecilizare

zilele trecute, cand am iesit de la munca, am gasit un teanc de reviste aruncate. nimic interesant, dar am zis sa culeg totusi una ca tot e moca. se cheama "pe tocuri". e numaru doi, din noiembrie 2007. se pare ca l-au aruncat cam tarziu.
am renuntat la a spune ca nu citesc anumite publicatii, pentru ca imi formez idei si pareri din orice lucru care are continut. important e sa te prinzi si sa-ti formezi o parere competenta si critica. am rasfoit revistuca prin metrouri si azi am avut noroc de un articol misto - "barbie nu face cariera". autoarea textului vorbeste despre o fetita care citeste o revista de copii - barbie princess si care se dezvolta intr-un mediu imbecilizat si consumerist, daca nu este educata de parinti. incepe sa creada toate tampeniile cu frumusetea de tipar, fashion - bla, beauty products, si alte cacaturi.

partea mai nasoala e ca unii oameni n-au crescut cu barbie princess ci au trecut pur si simplu de la popcorn si bravo la un trai cool, trendy, secsi, super ...

am auzit ca merge sa-ti mentii 90-60-90'urile cu dava. si oricum e cul s-o arzi emo. ia zi, te bagi ?

eu o sa-mi iau o pauza, am sa ies in parc sa sparg o samanta, sa beau o tuica si sa fumez un carpati, tot fara filtru. daca nu ma gasesti, sunt pe maidan, la o miutza sau prin trenuri, citind o carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu