vineri, 29 februarie 2008

dansatorul cu hiv

aseara, de la o bere ... spre casa, lenes. brusc sunt intrerupt de un tip:
-"saluut! eu sunt ionut, tocmai vin de la dans"
eu: super tare.
m-a insotit pana la metrou(universitate), a intrat cu mine in mec si la un moment dat a inceput sa-mi toarne o poveste cu 6 frati care incearca sa-l ajute cum pot, ca si cei de la dans incearca acelasi lucru etc. poate n-am reactionat cum se astepta. am fost foarte: "e bine ca te-ajuta, asa frati sa tot ai. e greu cateodata, dar reusim nu? asta-i important".
i-am dat jumate din cheesbugeru meu, nu pentru povestea in sine ci pentru ca s-a chinuit sa mi-o spuna.
metroul lui se apropia "si am hiv. (a vazut o alta persoana careia sa ii spuna povestea lui) salut, mi-a parut bine"
cam asta a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu