joi, 6 septembrie 2007

detalii de la AVion cu motor

Am intarziat cam o ora (am facut cateva calcule gresite cu timpul, plecatul de la munca, metrouri si asteptari), dar pe la 8 jumate am fost acolo. Atmosfera era foarte chill, cativa oameni stateau pe jos savurand propriile tigari sau doar filmuletele prezentate la filminute anu asta. Asa ca m-am facut comod, am prins sfarsitul, discutiile, filmele de anu trecut si, thank God, din nou cele de anu asta. Parti bune si foarte bune legate si de AVmotional: intalnirile aceste vor deveni un workshop in care lumea va putea propune idei, isi va da cu parerea, va aduce proprriile creatii, cu alte cuvinte evolutie pentru fiecare si pentru toti cei prezenti pe plaiurile mioritice. Eu zic ca o sa mearga. Ramane sa ne vedem pe-acolo cand se va mai intampla. Va tin la curent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu