vineri, 11 mai 2007

not every day is yesterday

sunt zile in care "frumosu" persista timp indelungat.

ieri am trecut pe la preoteasa sa las niste poze pentru maiart si dupa ce m-am invartit pe-acolo
cautand destinataru, intr-un inceput (ca nu aici e finalul) l-am gasit. Era in sala mare, unde in
acelasi timp niste omuleti exersau (dans). Cred ca o faceau de mult, ca devenisera un pic irascibili
la criticile profesoarei. Important e ca oamenii chiar isi bateau capu si iesea ceva frumos. Am stat
vreme de 20 si ceva de minute si apoi gata, inapoi la treburile mele. Mergand spre statia de 601, prin parc (parcul operei) am vazut o veverita super tare care statea la doi pasi de mine (n-avea nici un stres, isi savura mancarea). Ultima oara am vazut asa ceva in Iasi (erau multe, dar sperioase). Am ajuns si la autobuz si aici povestea continua: a urcat o tipa care recita luceafarul
lui eminescu. Nu era perfect, dar nu o facea deloc rau.
A fost cumva ieri o zi mai speciala, s-au aliniat planetele "artistic" si nu am avut eu habar ?
oricum toata chestia asta a fost de bine.. zi good vibe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu