luni, 7 mai 2007

intrus in casa poporului

Se facea ca era zi si ceasu vreo 3 jumate spre dupa-amiaza(exact azi)si am trecut pe la palatul parlamentului ca se tineau niste conferinte ale olimpiadelor comunicarii(in sala Nicolae Iorga). N-am prins mare lucru, dar m-am intalnit cu o amica din constanta si daca tot eram acolo am zis sa vedem mai mult din casa poporului ca mnac'u (muzeu national de arta contemporana) imi era familiar. La inceput eram impins de nevoia gasirii unui veceu (buda). Cum coborai treptele, dupa toaleta, era o camera maricica unde era bezna totala; nu erau decat 3 mese, doua rotunde si una lunga rau, dreptunghiulara. Asa a inceput calatoria. Inapoi la suprafata: cateva grupuri de strainezi care chiar venisera sa viziteze dar cum noi nu ne-am putut integra, am ales cealalta cale: sa umblam la nimereala, dupa un plan bine pus la punct (sau nu prea). Cateva etaje, nimeni nu ne-a intrebat nimic, destule camere de filmat cat sa se stie ca suntem pe-acolo. Apoi scari de incendiu si ceva lifturi (d-alea fara insotitor). Ce se vede: multe birouri, camarute pentru toate partidele, am vazut si un cabinet al lui funar (cred ca pe la etajul 6 sau 7), televizoare prin birouri, o groaza de sali goale si mai sus,de data asta cu lift cu insotitor(o tanti care ne intreba cat de sus, si ne-a dus doar un etaj),apoi tot pe scara de incendiu pana la 11 unde zaceau o camera de filmat si o usa cu cod; mai sus de-atat n-am reusit ... cica mai erau vreo 3 etaje. Normal ca am coborat pe alta parte ca habar nu mai aveam cum sa ne invartim ca sa ajungem pe aceeasi parte. "La iesire! (...) multumim, o zi buna" Iesirea asta era de parcare asa da ma rog, bine ca am iesit fara sa ne intrebe nimeni nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu